Bilder.

Sen jag skrev det förra inlägget har jag lokaliserat en mugg som städarna glömde diska (det är min dag idag), lånat snabbkaffe av Geri och svurit på att jag aldrig, aldrig, aldrig mer ska dricka Sainsbury's Instant Coffee (jag ska köpa från Starbucks, det är gott) och placerat mitt as på sovsalsgolvet.
 
Jag tänkte lägga upp de där bilderna jag redigerade från i lördags, men det är inga stora bilder. Jag lekte med kameran förut och drog ned kvalitén på bilderna och eeh, ja. Nu måste jag komma ihåg hur man leker tillbaka inställningarna för det blev jättedålig upplösning.
 
Så mina bilder är jättefint redigerade med skuggor under och så, men bildern på miljön får faktiskt vänta för det är superfint nu med alla färgerna på löven och jag vill ha stora bilder. Så ni får som sagt vänta lite på dem. 
 
Men här kommer lite bilder från Hostelet. 
 
 
Sådär jag. De första två bilderna är av min sovsal. Och de andra receptionen. Någonstans har jag gömt bilderna på köket men jag kan verkligen inte hitta dem så ni får nöja er med de här så länge. 
 
Nu ska jag tvinga i mig kaffet (koffein är koffein och koffein är värt) och kolla på Harry Potter.
 
Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback