Dä' lugnt, vänner. Jag lever.

Jobbig vecka, jobbig Jojo.

Typ.

Jobbade en hel del och hade dessutom två riktigt jobbiga dagar med stress över en kompis så jag bestämde mig att helt enkelt strunta i bloggen tills jag var helt ledig.

Och det är jag nu, så hej på er.

Idag är en helt okej dag faktiskt. Har för första gången på två veckor ätit ordentlig frukost (jag är en lat jävel, så jag går aldrig ned till frukosten eftersom den är två timmar innan jag ska gå och.. Eeh... Näe). Men idag är en sådan där fantastisk dag när städarna missade att diska och gömma undan alla skålar från frukosten så när jag gick ned till köket för att dricka lite te hittade jag en där. Så jag sprang till Sainsbury's och köpte mjölk och åt gröt till frukost. Och snodde skålen. Bättre än kaffe till frukost. Nästan. Jag måste köpa snabbkaffe, Starbucks är dyrt.

Och sen skulle jag för övrigt kunna skriva en roman om hur tacksam jag är över att jag är snudd på pank och ensam i London istället för snudd på pank och ensam i Stockholm men jag ska tygla mig själv.

Men fem spänn för mjölk är sjukt värt, is all I'm saying.

Men jag tänkte väl tvätta idag. Tvätta, köpa snabbkaffe och förhoppningsvis dra med någon till Nando's NHG. Om de fortsätter ge mig halva priset på mat måste jag ju dit, liksom.

Men vi får se. I morgon tänkte jag ta med mig kameran och ta bilder på Oxford Street's juldekorationer för de är väldigt överdrivna.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: PT

<3<33<3<3<3<3 saknar dig och london!!!

Svar: SAKNAR DIG OCKSÅ!!!
Jojo

2012-11-17 @ 18:38:02
Postat av: Mims

Besök Harrod´s oxå,Något i hästväg!Och vad glad jag är att du kommer hem i jul! Puss och kram

2012-11-18 @ 01:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback