Fars Dag.

Den här dagen får ett riktigt stort, fett hjärta över sig. Gud, vilken bra dag.
 
Förutom faktumet att dagen började i ett dimmit töcken har det nog varit den bästa dagen på länge. Vid två tiden mötte jag upp Olivia och vi stack direkt till Starbucks (där baristan skrev Joe Joe på min mugg, men fair enough) innan det blev vidare till 3 en snabbis. 
 
Sedan tog vi oss in till Hyde Park och pratade. Och pratade. Och pratade. Vi gick längs vattnet, runt, runt, runt och gick sedan till Notting Hill där jag hittade Reese's flingor. Reese's. Flingor. Vi gick runt ett tag till innan vi kom fram till Nando's NHG och Olivia tyckte det såg så mysigt ut att vi gick in.
 
OCH HUR VÄRT VAR INTE DET? Ursäkta caps lock, men det var dagens bästa beslut. Alla var på superbra humör och deras Patrao var där så jag fick femtio procent rabbat trots att jag inte borde och vi fick gratis desert. Jag tror bestämt att jag ska ta mig dit minst en gång i veckan. Jag köpte en Kyckling Pitta med extra Halloumi i och två tillbehör. Det skulle ha gått på tolv pund. Gick på sex pund. Jag grät typ av lycka. Nästan. Om inte annat  zonade jag ut totalt när jag fick min Sweet Potato Mash för den är så jävla god. GUD, vad jag var nöjd efter den måltiden.
 
Och sen dess har jag kollat på Harry Potter och haft två sentimentala Skype samtal. Ett med Amanda, och ett med Hillevi.
 
Och bara för att vara extra produktiv har jag även hittat ett potentiellt rum i Elephant and Castle.

Så idag är livet rätt bra att leva. Tänkte kolla vidare på Harry Potter och redigera lite bilder från idag. Allt lär vara uppe om någon timme. 
 
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback