Morrn, Morrn.

... Typ. Ja, alltså jag gick upp vid nio men jag var ur stånd att blogga just då, så morrn, morrn.

Tänkte bara hoppa in och varna för att ni sällan kommer få några superironiska/ argumentfyllda inlägg för jag har typ inte tid att bli förbannad här borta.

Förutom på spanjorer, men det kan jag ta i nästa inlägg. Inte alla spanjorer då, och absolut inte hela tiden men jag förklarar problemet senare.

Anyway, ni får nog leva med halvbra inlägg med rörig info om mina dagar. Jag har tappat min svenska writing mojo så mina krönikaliknande inlägg blir liksom inte bra.

Måste läsa mer svenska kvalité bloggar tror jag. Det här är ju katastrofalt. Min svenska försvinner mellan fingrarna på mig. Hjälp?

Men jag står i alla fall i receptionen laddar mobilen. Och dricker te. Försökte prata med Geri men kön är så lång att det typ är ett skämt så jag gav upp det försöket.

Jag ska möta upp en twitterkompis idag. Jag kan helt ärligt inte sätta fingret på när vi började följa varandra, vem som följde först eller vilken fandom jag höll på med under den tiden men jag tror vi pratar typ tre år som vi har pratat och aldrig träffats trots att vi båda bor nära varandra.

Och nu ska vi träffas i Covent Garden och fika. Klassiker att man ska behöva byta land för att ta tummen ur. Men men.

Nu sticker jag.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback