Nope.

Som alltid när jag bestämmer går jag och gör något helt annat.
 
Har jag tagit mig till Covent Garden idag? Nä. Har jag tagit kort på all julbelysining (eller marmite reklam) längs Oxford Street?
 
Näe.
 
Jag har suttit på mitt as, lekt runt på tumblr, kollat på Män Som Hatar Kvinnor och bråkat med 3. Men det är ungefär det jag har lyckats med idag. Det kan ju hända att jag tar mig ut och försöker ta kort på belysningen inom en timme eller så men jag skulle nog inte hoppas på för mycket om jag var ni. Men ja. Jag tvättade i alla fall igår så något produktivt har jag lyckats med i alla fall. Och så har jag gjort lite boende research också.
 
I morgon ska jag (jag har inget val, alltså) ringa till Jobcenter och kräva en intervju pronto så jag kan få tillbaka min skatt och sluta bli beskattad, samt få mitt engelska personnummer. För har jag inte det innan den 6e december får jag rikligt med problem. 
 
Men puss på er hörrni, jag ska kolla vidare på Millenium nu.

Kommentarer
Postat av: Annika

Som sagt: ligg på om jobcenters intervju och att få personnumret. Ring varje dag eller ännu bättre - gå dit och var ditt mest charmiga jag, så ska du se att det går fortare. Om inte annat för att de tröttnar på dig ;) Först jobcenter VARJE DAG, sen film och tumblr eller fika eller vad som helst. Då kommer du att känna att du GÖR något också, plus att du ändå får kvalitetslata dig. Win-win! :)

2012-11-21 @ 12:44:45
URL: http://citronanka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback