Visning.

Jag är sjuk.
 
Eller ja, jag mår bättre nu. Men igår var ingen rolig dag. Jag är fortfarande rejält snuvig men halsen mår bra åtminstone. Och jag har en visning om ett par timmar. Skål för ett fantastiskt sammanhängande inlägg... eller?
 
Men helt ärligt nu, lyckan är total. Rummet jag ska titta på är en studio ute i Zon Två, och jag kommer kunna ta buss till jobbet om jag får den. Det är en liten sak med kokplatta, diskbänk, säng och delat badrum men jag kommer bo själv och värme, el och varmvatten ingår. Får se om det blir något. Kan ju vara ett skitställe, liksom men jag håller tummarna. 
 
Tänkte försöka hitta någon form av motivation att dra mig upp från golvet och duscha. Om jag är på bra humör kanske jag till och med tittar in efter visningen.
 
Men ni känner ju mig, så ha inte för höga förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Mims

Hör av dig, jag är nyfiken! Och räkna inte med att hitta ett lyxställe men det kan vara lyx att ha ett eget boende:-)Puss och kram

2012-10-15 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback