Home.

Jag bor alltså på ett vandrahem. Det är inte särskillt fint, det är inte särskillt trevligt. Färgerna går inte ihop, köket är ganska äckligt och duschen sprider vatten över hela badrummet. Men sängarna är sköna, folk är trevliga och det ligger bra. Jag trivs här. Det funkar. Men det är dyrt. Jag letar efter boende hela tiden eftersom priset per vecka är mer än vad min lön kommer vara under min training period. Och femtio procent av alla här är i precis samma sits som jag. Det finns flera grupper som tänker dela upp sig och fixa lägenheter tillsammans. Grupper om fem-sex stycken. Jag är verkligen inte ensam och det finns väldigt mycket information. Men än så länge är den här sovsalen mitt hem, och jag är på ett sådant fantastiskt humör att jag ska lägga upp bilder. Hoppas att ni uppskattar skuggorna under bilderna för jävlar vad jag fick kriga för att det skulle funka. Ba så ni vet.
 

Sängarna. Med mystäcken och tjocka madrasser. Helt okej gosfaktor.
 
Ett stycke badrum...
 
Uppe: Spegel och handfat. Notera rummets spektakulärt fula färgskala.
Nere: Det fantastiskt stora badrummet.
 
Update: Det här inlägget var  mycket snyggare i editorn, där bilderna hamnade sida vid sida / bitter tjej.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Typ gråter över vårat gamla rum och minnen osv osv, ååååååh allting typ fan vad jag saknar London alltså, jag kommer våldgästa dig så fort jag kan visst låter det som jag är full? Men jag är faktiskt väldigt nykdter mhm okej nu räcker det jag saknar dig och är överlycklig att du verkar ha det så himla grymt puss.

Svar: ÅÅååh men fina <3 Jag vet. JAG SAKNAR CANDICE SÅ HIMLA MYCKET DET ÄR TYP ETT SKÄMT. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket också. Kom hit snart. Puss
Jojo

2012-09-08 @ 00:31:20
Postat av: Annika

Speciellt den oranga väggen är väldigt vacker.

Svar: JOmen eller hur. De kanske blir de kanske tog inspiration från Sainsbury's fruktdisk?
Jojo

2012-09-08 @ 17:49:32
URL: http://citronanka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback