Sommar?

Vad det nu än var som fick rummet att snurra igår är det borta nu. Jag spenderade dagen i jeans och T-shirt i Hyde Park – och svettades till vanvett. Det blev inget fantastiskt resultat, mest för att jag försökte hålla mig till skuggan eftersom shortsen ligger i min stora väska och det är mer jobb än det är värt att öppna den – men ja, jag tror att fejset och urringningen kan ha blivit lite rosa.

Till lunch blev det chokladtårta och glass. Jag hade precis kommit från Sainsbury’s med en Bacon Ceasar Wrap och vindruvor när Julia tog fram tårtan. Jag sprang och köpte glassen och så festade vi tills vi drabbades av chokladkoma nere i TV rummet. Vi satt och sjöng till MTVs Top 40 och skrattade oss hesa för att båda två är så hopplöst förkylda att det lät helt bisarrt. 

Eftermiddagen ägnade jag åt att slänga 80% av kläderna jag kom hit med för att få plats med allt nytt. Allt gammalt är en och en halv storlek för stort i alla fall. Och så drog jag på mig shortsen. De är så stora på mig att skärpet får dem att se ut som en deformerad ballong, men det är okej. Jag får lön snart, jag kan köpa nya. Och i morgon ska det bli 21 grader och sol. Jag hoppas det stämmer, då kan jag lägga mig ned i gräset med frukt och vatten och läsa ut Hunger Games.

(Jag kunde inte låta bli, jag läste mig fram till kapitel 8 innan jag somnade i natt).

Jag låter verkligen fantastiskt förkyld dock, och har lyckats underhålla större delen av städningspersonalen idag. Så det är okej. Den här sista veckan kommer nog bli helt okej, ändå. 

Jag måste springa och snyta mig och torka ögonen. Allt bara rinner och rinner. Jag hoppas ni har det bra där hemma. 

Ett stycke kaka...
Ett stycke Jojo.

Kommentarer
Postat av: Mims

Yummie...<3

2013-04-24 @ 09:35:09
Postat av: Sabina

Hej fina. Jag vill att du ska blogga! Puss. I miss yaaah!

2013-05-19 @ 18:53:24
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback