VÅÅÅÅÅÅÅR

Oj, vad det ä vår nu.

Vi har haft enstaka soliga dagar utspridda sen i januari. Dagar som varit varma och soliga och så, så vackra att jag har tänkt att nu är våren på väg. Varje gång har jag vaknat upp dagen efter och tagit på mig vinterjackan för att bekämpa kylan.

Men nu, nu har det varit varmt tre dagar i rad, och när klockan slog sju satt jag ute och festade på en Med Salad. Inget säger vår så bra som en middag utomhus. Så nu är det vår, och jag är så himla allergisk och har så himla mycket astma, men det är okej. Det är okej för att fåglarna kvittrar och när jag går till jobbet måste jag ta av mig jackan för att jag är för varm, och vi har dörren till restaurangen öppen under lunchen.

Det är så himla fint överallt och hela London luktar vår, och alltså om jag fick välja en känsla att ta med mig i fickan vart jag än går är det den här. Få grejer är så härliga som vårpromenader, och jag får flera sådana per dag.

Om jag inte var så trött på Burger King och McDonald's nu skulle jag stanna här med den här London våren och stanna tiden så jag kunde uppleva den tills jag fått nog. Det känns som en väldigt bra, och väldigt avlägsen dröm. Den kör vi på.

Men ja. Jag har köpt nya jeans i vårlig fashion (mest för att alla andra är för stora), druckit den här tidens första och sista 1D Milkshake från Milkshake City och inhandlat två bas T-shirtar från H&M.

I morgon ska jag sätta mig ned hos banken och gå igenom allt viktigt innan jag åker. Och sen ska jag ringa Jobcentre för att få tillbaka min skatt.

Det är en himla massa att stå i innan jag åker, och jag vill bara bli klar med allt så jag kan komma hem och laga mat och INTE behöver äta skräpmat och dylikt. Om det är någon som någonsin har problem med att de äter för mycket skräpmat, kan jag rekommendera att bo på ett vandrarhem. Jag har aldrig varit så anti pommes frites som jag är nu.

Det är snart dags att jobba nu. Ska försöka komma ur matkomat så det blir någon fart på mig ikväll. Det är sista gången jag någonsin kommer stänga mitt Nando's nu. Jag ska städa fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hade ju inte varit fel om du sett till att vårvädret kommit en vecka tidigare... :-(
Men nu är snön nästan borta här och det blåser faktiskt lite ljumma vindar...

2013-04-18 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback