Hej hej, blogguppehåll osv.

Jag är i vanlig ordning svindålig på att uppdatera vid miljöbyte men det får väl vara okej?
 
Det kan hända att jag sätter mig och rensar och redigerar bilder så ni får se något av det jag haft för mig. Kan också hända att jag tittar på Doctor Who. Man vet aldrig, det beror helt på vilka program som är öppna på datorn.
 
Men idag är det varmt, kvavt, åska i luften och när jag vaknade i morse hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Så jag låg kvar i en timme och maratonkollade på Sex and the City innan jag drog mig upp för äggröra och korv. 
 
Och det är typ det jag har gjort idag. Maratonkollat på Sex and the City, också ätit lyckade bananpannkakor och sett till att alla essentials finns i kylen. Jag ska iväg till Amanda och äta middag och vågar egentligen inte tänka på hur sent jag kommer komma hem nu när tågen går cirka aldrig och ersättningsbussarna tar hundra år på sig. I morgon jobbar jag till klockan sent och på Söndag jobbar jag igen, så det är inga stora grejer ni missar, egentligen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback