Måndag.

Jag har inga fantastiska nyheter eller så, annat än att jag överlevde powerwalken idag. Typ. Allt gör ont, osv, men i överlag känns det som ett helt okej resultat. (Se: har inte rört mig på fyrtio minuter. Tänker inte röra mig förrns det är absolut toakris. Vägrar röra mig. Någonsin). Men annars har det varit en ganska normal dag. Jag vaknade för sent, gick till jobbet, pratade med ett gäng härliga turister och sållde absurda mängder mackor och kanelbullar för en måndag. 
 
(Visst fan, jag fick löneförhöjning enligt restaurangavtalet. Jag och sista-minuten-löneförhöjningar verkar gå hand i hand)
 
Vid tillfälle hade jag tänkt ställa mig upp och borsta tänderna. Ska bli fantastiskt spännande att se när det blir.
 
 
// 1. Vi sålde bilen. Jag snodde pengarna. // 2. Det var stendött på jobbet så jag provade att göra en Flat White. Gick bättre än väntat. // 3. Träningen fick feedback, osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback