En resa till Grekland: Dag fyra.

Det blev ingen utfykt idag. Alla var supertrötta och flera av oss hade brände sig rätt rejält igår så vi stannade på hotellet hela dagen och badade i poolen. Det är trettiosju grader i skuggan idag. Lätt fyrtio grader i solen. Jag låg under ett parasoll och läste Harry Potter mest hela tiden. 
 
Jag är fläckvis jättebränd. Randen på axeln har börjat lägga sig, men ryggen är jätteröd, en halv decimeter på låren och den där jädra rutan jag har mitt på magen också. Jag hade solskyddsfaktor trettio och var nästan inte i solen så jag hoppas att det lägger sig till i morgon. Vill helst kunna njuta av stranden i morgon.
 
Vi ska sticka iväg och äta om ett tag, och efter det är det tänkt att vi ska går runt i hamnen och kolla i affärer.
Hoppas ni har det bra där hemma.
 
 
// 1. Poolmusik. // 2. Vi dök i poolen. // 3. Mat, osv. // 4. Oklar bränna på vänster fot. //
 

Kommentarer
Postat av: Mims

Vilken gullunge! Och oklara solbrännan är där du missat solskyddet:( ta det lugnt...kramar

2013-06-21 @ 08:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback