I should be over all the butterflies, but I'm into you.

JAG HAR TID ÖVER!

Vårt Buddy Trainer möte tog inte mer än fyrtio minuter, så jag var ledig redan vid fyra. Fick en himla massa extra arbete att göra, så man kan ju diskutera ledig, egentligen men jag hann byta ut mina trasiga hörlurar innan jag parkerade baken på Starbucks så jag klagar inte.

Idag behöver jag en extra kaffe.

Jag kan inte minnas den senaste gången jag jobbade ute på golvet under en dag med konstant mycket folk. Jag står alltid i kassan. Alltid. Men idag var det onsdag, det brukar vara lugnt, så jag tog chansen och fick vara ute på golvet hela passet.

Det var som en fredag. Vi hade tre kassor öppna, men kön ringlade sig genom restaurangen. Tallrikarna hopade sig i luckan, folk väntade på bord i tjugo minuter och vi var en person för lite. När ruschen var över var jag andfådd och helt slut i kroppen. Och helt borta i skallen. Men jag har fantastiska kunder, som tycker det är jätteroligt när jag säger fel saker så det blev inte någon fantastiskt stor grej av det. Men när jag var nära att ge växel till en kund som inte skulle ha det kände jag att det var dags att klocka ut.

Den här latten ska ta mig igenom hela kvällen. Jag stänger, och ska komma en timma tidigare i morgon, därför blir det ett blogginlägg nu.

Jag kan meddela att det blir majskolv (haha, autocorrect ville bajskorv, det var skitkul just då) till middag. Men ni får bilder på både frukost och lunch nu. As promised.

Och så bör ni lyssna på Paramores nya låt för den är super bra. Bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Mims

Ser mumsigt ut:) puss

2013-03-28 @ 07:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback