Mar. 15, 2013

Min kropp är fan trasig. Så, så trasig.

Det var så oändligt svårt att somna inatt. Halsen brände och smakade blod så att det sved ända upp i öronen och jag var så himla utmattad, men kunde ändå inte sova. Jag låg i timmar och vände på mig, svalde och försökte ignorera smärtan, men klockan måste ha varit minst fyra innan jag äntligen slocknade.

När jag vaknade i morse hade jag så ont att jag inte visste vad jag hette.

Uttorkning, till en viss grad. Jag drack tillräckligt för att ha aptit idag, men inte tillräckligt för min två-timmars workout igår kväll. Hela ryggpartiet protesterade, så fort jag satte mig upp. Jag hade lätt träningsvärk i armarna och en antydan till det i magen.

Men inget slår den totala smärtan jag har i hals och nacke. Det är som att insidan av nacken är helt spänd. Tänk dig att du dricker vatten för snabbt och klunken blir stenhård och smärtsam. Fast hela tiden, och smärta ned i nacke, armar och ända ned till svanskotan.

Det blev inte ens bra med kombinationen Paracetamol/Ibuprofen och hela förmiddagen var jag bara helt borta.

Nu har jag extrem träningsvärk typ överallt. Och resultatet av uttorkningen. Och den där spänningen i hals och nacke. Och sedan en himla trasig hals i sig, eftersom jag skrek så mycket igår.

Det är så fruktansvärt illa att jag har suttit och totalskrattat åt mig själv, för det här händer ju inte? Except it did.

Pojkband borde komma med varningsskyltar.


Kommentarer
Postat av: Claudia

babyyyyy <3

2013-03-15 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback