Tisdagen den 26e (Also - min mammas födelsedag!)

Jag får nog sluta äta nyttigt nu. Jag är råpank efter Dublin och One Direction campingen, och har tvingats inse att min bakdel har krympt. Mina trosor åker ned när jag springer. Det är väl okej i tighta jeans, och så. Ingen strörre skada skedd. Men när jag sprang över gatan i OnePiece för en halvtimma sen kändes det som en rätt oundviklig situation.
 
Behöver nya trosor. Ain't nobody got time for that shit.
 
Men ja, mat. Jag suger på att äta frukost. Jag har alltid varit dålig på att äta frukost, men den senaste månaden har jag varit spektaklärt dålig på det. Jag har en himla massa Buddy Training grejer att stå i, minst två-tre möten varje vecka, och oftast är det innan mina pass. Vid tio på morgonen. Och så är jag rätt pank just nu. Så jag går upp åtta, går hemifrån nio och är på jobbet i minst tolv timmar. Ute på golvet i uniformen, vid personalbordet i ett möte eller i kontoret med pappersarbete. Och sen är jag hemma elva. Kanske tolv, beroende på om jag bestämt mig för att sitta kvar lite och umgås med resten av alla som slutar tio. Och sen tar jag en dusch och varvar ned och helt plötsligt är klockan två och jag ska upp om sex timmar. 
 
Och oftast snoozar jag tills kvart i nio, stoppar in tröjan jag sov i, i jeansen, borstar tänderna, sminkar mig och springer ut ur dörren. Stoppar vid mitt Starbucks på vägen och dricker en kaffe till frukost. Och sen är det dags att börja jobba. 
 
Så från och med i morgon ska jag fotografera varje måltid jag äter. Och om jag inte har en fantastiskt bra anledning för varför jag inte ätit en måltid får ni gå loss på mig i kommentarerna. För då måste jag äta frukost. Och så får ni inlägg. Alltså den här idén är så bra att jag kissar på mig.
 
Ehm. Eller ja. Det är sent. Jag kan eventuellt ha sovit alldeles för lite inatt.
 
Jag bytte sovsal idag. Ska bo här i två veckor, om jag inte minns helt fel, innan jag flyttar igen. Men det här är fan en bra dorm, alltså. Det är en himla massa människor (en tolvsängars sovsal), men den är sval, har wifi och är jättenära både köket och min favoritdusch.
 
Ärligt talat, om jag får stannar jag nog kvar här.
 
Jag ska nog gå och lägga mig snart. Jag har en lång dag framför mig i morgon. Och så måste jag hinna äta frukost i morgon bitti. 
 
Godnatt vänner. Ska kolla klart på filmen som har gått i bakgrunden de senaste fyra timmarna (National Treasure 2, för den som är intresserad).
 
Egobilder är fantastiskt kul att ta när man borde göra något annat.
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ehhh... Inga pengar?
Hur ska det gå, om två veckor kommer jaroch du skulle ju stå för mina fickpengar...
Blir en fattig resa

2013-03-27 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback