En direkt inblick i min hjärna (ej särskilt sammanhängande)

Jag har en refräng av en av körens låtar fast på hjärnan, svullna halsmandlar och världens jävla träningsvärk courtesy of gårdagens idrottslektion. Se: Jag tränar fortfarande absolut inte.
 
Det är himla skönt att den här veckan är slut. Vi jobbar i princip bara med grupprojekt och av någon anledning stressar det skiten ur mig. Jag har inga större problem med ett grupprojekt åt gången men när det är totalt tre olika deadlines och redovisningar blir det lite jobbigare. Jullovet känns himla långt borta just nu.
 
Men det är okej. Det är minusgrader och snön verkar närma sig, och det är okej. Jag betar av del efter del i gemun (inte utan desperata telefonsamtal och sms till folk som kan, men det går framåt), det är helg och i morgon ska vi julpynta.
 
(HÖRDE NI DET ELLER, I MORGON SKA VI JULPYNTA, GOD JUL FÖR FAN!!!!!!!!)
 

Det blir ingen riktig consistency i det här inlägget känner jag. Allt jag har i huvudet är tonarter och dylikt.
Jag tror jag sover på det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Åhh tack!!! Vad glad jag blev nu och detsamma tusen gånger om ♥

2013-12-01 @ 00:01:30
URL: http://kortbiografi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback