En himla fin dag.

Jag har inte lyckats komponera ett enda inlägg som inte slutar med att jag pratar om fluffiga saker och kärlek, och jag känner allmänt att just idag är det en punktlista som gäller så att folket kan behålla sina tänder i gott skick. Så idag har jag
 
  • Spenderat hela dagen i folks famnar, under filtar eller bara på människor och det har varit himla, himla mysigt.
  • Filat på en ny låt.
  • Forsatt årlig maratonlyssning av One Directions nya album och sett ut som en galning in the process.
  • Delat på muffins, druckit glöggte och pratat med Moa på allas vår favorit muffinsfabriken.
  • Skollat kroppen i för varm dusch vilket har genererat en härlig kräftröd nyans av min hy.
  • Half tappat förståndet i telefonkonversation med Josse as per the protocole. 
  • Absolut inte gjort samhällskunskapsläxan. Absolut inte tränat körsånger. Absolut inte tränat sångläxa.
  • Övertalat Amanda om en skypedejt i max tio minuter. Vi skypade i femtiotre.
  • Bytt ut bilderna i headern.
//. 1 Vi var himla trötta på den estetiska kommunikationen. // 2. Muffinsfabriken, alltså. //
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback