Förkylningar och dåligt väder.

"Faktumet att mörk choklad är nyttigt är typ en av de bättre grejerna som har hänt världen"
*sjukt aggresiv röst nu * "Jaaaaa!"

- en konversation per telefon med Prottasha som förresten fortfarande håller på. Men ja. Det handlar om livsnjutning och att unna sig och sådant. Och alltså, vädret suger, det står en irriterande tom resväska och en massa bråte i mitt rum som måste till källaren som jag inte kan ta någonstans för att källaren befinner sig på en annan gård och vädret suger och nu har vi landat ungefär där jag tycker att det är helt okej och frossa i choklad.
 
Endorfiner is king, osv.
 
I övrigt är jag sjuk också. Peaken kom igår vid nio-tio tiden då tempen stod på dryga trettioåtta och musklerna gjorde väldigt mycket ondare än vad de egentligen borde ha gjort för den temperaturen men sedan den här förkylningen gjorde sig hörd i måndags har den typ, betett sig så. Febern är i alla fall mer eller mindre borta, humöret är soligt trots det tidigare nämnda vädret och det fanns ingen att stoppa mig från att spela One Direction så att basen dunkade i hela lägenheten, och den känslan är himla fin.
 
Det finns absolut inget mer attraktivt än en hänga-tvätt-dans till pojkbandspop när man blastar pojkbandspop. Detta faller i samma kategori som opera i duschen är alltid bra opera och musik till städning ger sjukt effektiv städning oavsett resultat.
 
Om någon kommer på flera kategorier för denna lathund för lata jävlars ursäkter är det fritt att lämna en kommentar. Meanwhile måste jag till pappa och föra över ett CV till min dropbox.
 
// En bild som successfully beskriver mina känslor kring arbetslöshet vs mitt behov av
pengar. Disclaimer. Ej min bild. Hittad på google. Äger inte ett skit. //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback