Fredag

Alltså de fredagskvällarna jag spenderar på gården blir alltid så himla bra.  Mitt hår är ett enda stort fågelbo av tovor sedan folk har dragit på och av mössan och magen gör typ ont efter en massa lussebullar och kaffe men det är helt okej. Jag har fått så himla många kramar och så himla mycket kärlek och så har jag premiärbakat said lussebullar så bollen mitt hår består av är värd de tjugo minutrarna jag kommer att ägna inom en snar framtid för att trassla ut det.
 
Se: jag är håröm.
 
Men ja, klockan är sent. Jag jobbade och bråkade med photoshop för att få fram en duglig affisch till körens julkonsert i december och sedan bråkade jag ännu mer med datorn som prompt skulle hänga sig var fjärde minut och det enda jag vill bråka med just nu är eventuella karaktärer i eventuella drömmar för det är fan dags att sova nu.
 
Så jag ska göra det. Gav ett löfte till Kewin om bättre bloggupdatering när jag träffade honom idag så here I am, helt bleary eyed och totalt oförmögen att bruka det svenska språket i denna tredje morgontimma (nattimma? Kan komma att ångra det här inlägget, min hjärna är inte helt med).
 
Vänner, godnatt. Affischen kommer upp vid godkännande från körledare och fellow promotion vänner.
 
// 1. Lussekatt och pepparkaka, låt er väl av detta smaka. // 2. Det är kallt ute och även om du inte röker så röker du ändå. //
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback