Fredag.

Friday Lunch, alltså. Jag trodde jag saknade dig men det visade sig att så inte var fallet. Jag fick jobba en dag till. Fredagslunchen. Helvetet på jorden. Två  timmars stress och press och nej du kommer inte hinna få din lunch på mindre än tio minuter, det är kö genom hela restaurangen, men vi kirrart på en kvart. Man jobbar snabbt, effektivt, dödar mentalt samtliga kunder som vill ringa och beställa även om man samtidigt tycker om dem och dödar brutalare än alla kunder som tycker att a) beställa i separata påsar med folks namn på är helt ok för sju pund lunch per skalle under rushour eller B) tycker att man ska kunna betala en och samma order i sex separata delar utan jämna pengar per skalle och sedan blir förbannade när jag inte kan ändra hur systemet är programmerat.

Vissa grejer går jättebra en fredagslunch. Andra går inte fullt så bra. Men det är okej. Alla älskar Nando's, Nando's älskar alla. Jag har aldrig hamnat i riktig konflikt.

Men lite mör var jag idag. Jag köpte skor på Primark för 15 pund, tillsammans med supersköna vantar. Drack sista Pumpkin Spice Latten för höstsäsongen. Drack första Orange Mocha för vintersäsongen. Flytande Marabou Premium Orange med kaffesmak. Jag stannar kvar till januari. Jag vägrar skiljas från denna kaffedryck. Vi ses, ha det bra, puss och kram

Typ.

Nä, men jag ska snart duscha tror jag. I morgon ska jag gå runt i London med Sabina. Tänkte ta tag i fotandet då.
Until then, dear friends. Mitt kaffe svalnar.


// 1. GOD JUL! // 2. Lite shopping, osv. //




Kommentarer
Postat av: Mims

Snyyygggggtttttt:)
P&k mims

2013-11-02 @ 13:12:51
Postat av: Jessica

Hej!
Undrade lite om din flytt till London och skulle vara tacksam om du kanske skrev ett inlägg om det då jag själv tänkt mycket på att inom en snar framtid kanske ta det stora steget och flytta dit!
Mina frågor är; Hur fixade du boende, har du 'roommates' eller liknande? Hur fick du dina föräldrar att gå med på en sån stor flytt? Var det svårt att hitta jobb eller få vardagen att gå runt ekonomiskt när du först kom dit?.

Dina bilder är jätte fina du är så sjukt duktig på att fotografera! :)

2013-11-02 @ 17:38:46
Postat av: Helena

Söta vantar!! Vad mysigt det ser ut att vara i London :D kramis <3

2013-11-03 @ 08:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback