Öppen Scen

Jag skulle kunna skriva ett till inlägg om kreativitet och hur en annans resultat av kreativitet kan påverka skallen, men det är mest för att jag stannade kvar och hängde med Aslan, Felicia och Co. För att kolla på Öppen Scen.

Och så... Kollade vi på öppen scen. Och det går ju en himla massa duktiga människor på min skola om vi säger så. Har jublat lite för mycket så halsen protesterar och jag har även skrattat mig till en astmaattack så i morgon kanske inte är världens mest klockrenaste sångdag men det var - är alltid - värt det. 

Så nu ligger jag i sängen med One Direction i öronen och mobilen i handen och det är verkligen dags att sova så fort jag druckit upp kamomillteet. 

Hoppas ni har haft en minst lika bra dag som jag har. 

// 1. Vi kom underfund med att så fort man ska ta bild på Aslan när han myser, ser han alltid ut som om han myser mot sin vilja. Vi försökte motbevisa detta, men det sket sig. // 2. Mös vidare med Flisa istället. Jag har himla kramgoa vänner. //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback