Öppet Hus och grejer.

Någonstans mitt i sånglektionen insåg jag att jag inte har sjungit i mikrofon sedan jag var sexton. Which is... unfortunate eftersom jag ska sjunga solo med just en sådan om en vecka. Så jag fräschade upp teknik idag och i vanlig ordning blev min skratt och sång ratio rätt 50/50. 

Jag och Teresa är kanske inte världsbäst på att hålla oss för skratt. Men det är okej. 

Det hände en himla massa idag. Eller ja, den hör veckan rent generellt har varit rätt busy på det absolut bästa sättet någonsin, men just idag var det en extra massa grejer. Jag och Nora kompletterade två fotouppgifter under median, och jag slogs än en gång av hur stört mycket bättre mina bilder blir när jag fotar med skolans Nikon kameror. Spenderade resten av den lektionen med att vara rasande på Photoshop och pilla väldigt, väldigt mycket med ögonredigering. (Sjukt pilligt, do not)

Och sen... Började jag Gemu. Hoppade in på en lektion, alltså. Och sedan fick jag fortsätta. Så om tre veckor är det prov för mig i Gemu 1 och jag har således en herrans massa musikteori att nörda ner mig i. Men det är okej, det kunde varit matte. Jag är inte fantastiskt stressad över detta än. 

Sist men inte minst (by no means, jag kom hem tio idag) var det dags för Öppet Hus. Så jag satt i medialabbet eller gick runt i skolan och promotade skiten ur Promotion (som förresten har bytt namn till Media Production, men fan. Går ej att lära denna gamla jycken att sitta). Och hej, vad kul det var. Bråkade lite, lite med Pehr för att han är himla envis ibland, berättade för väldigt många människor att ja, jag är verkligen 94, och lyssnade efter det på en himla massa livemusik som spelades lite överallt.

Det var ganska mysigt och jag hängde med en himla massa sköna när allt började ta slut. Hej, vad långt detta blev nu. Ber om ursäkt. Borde sova. Ni kan det där nu.

// 1. Axel får reda på att jag är nitton efter en dryg månads vänskap // 2. Fick en liten tröja, osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback