FINITOOOOOOOO!!!!!

För första gången på väldigt, väldigt länge är jag med största sannorlikhet klar med en inlämning två dagar innan deadline.
 
Jag känner mig som en jävla kung.
 
Dels för att jag slitit med den här examinationen i tre dagar, dels för att betygskriterierna för den här uppgiften är väldigt diffusa och oklara, men jag har kört rakt över all form av ångest och gjort klart den. Utan några större problem utöver förvirringen. Jag tänkte försöka hitta en samhällslärare och dubbelkolla uppgiften så att jag inte spenderat de senaste sex timmarna på en uppgift som är felskriven. Men trots denna fight med ekonomi som jag har så fruktansvärt svårt att få in i hjärnan, är den här uppgiften alltså klar och det känns i överlag ganska fantastiskt.
 
Här får ni tvp bilder Charlie tog när han lekte med min kamera idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

så fin bild!

2014-04-24 @ 05:23:54
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Annika

Bra jobbat! Och bra gjort att köra över ångesten, den förtjänar inte bättre än så. :D

2014-04-24 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback