Ny Design!

Nu är det lite ändring i koderna och jag känner mig faktiskt ganska nöjd. Rutorna i menyn har det tagit månader att hitta en bra tutorial till, men nu blev det som jag ville. Feedback är alltid trevligt (se: feedback önskas).
 
Skulle uppskatta så, så, så såååå mycket om man kunde droppa en kommentar och berätta om den vita panelen, eller den som finns på bilden nedan är en bättre bakgrund. 
 
Nu är det fanimig dags att sova om jag ska upp till doktorn i morgon.
 
// Kände mig tvungen att slänga med en bild på den gamla headern pga sjukt sentimental. //
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag gillar den vita panelen. Det blev mer skillnad då, liksom. Och headern blev jättefin. Bra jobbat!

2014-02-05 @ 09:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback