Tillbaka

Detta att det snart är lov, alltså, det är en himla bra grej. Jag sover oroligt efter förra veckan då jag lyckades vända på dygnet så pass att jag somnade runt sex och vaknade två.
 
Jag sov fyra timmar inattoch det gjorde inte under för det jag har kvar av bihåleinflammationerna.
 
Men fret not, liksom. Okej, jag har en hel del arbete att göra i samhällskunskapen i och med att jag inte åstakom någon anmärkningsvärd mängd under dagens lektion, men jag skrev klart uppsatsen - innan deadline, hallå nej ni behöver ju inte applodera - och pluggade Gemu. Eller ja. Jag gjorde en sida och sedan gav jag upp med argumentet "men jag kan ju det här". För en gångs skull är jag ganska säker på min sak. Det förra provet gick bra och det här är i princip ett repetitionsprov. Det går nog bra. 
 
// 1. Igår var jag, pappa, Beccy och Annika och åt på Urban Deli. // 2. Det fanns fina ketchup och senapflaskor. // 3. Deras cheeseburgare, asså... // 4. Far i egen hög person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback