Första dagen.

Första dagen på vårterminen började med en försovning. Halv ett vaknade jag av en hand på min axel, osäkerhet och börjar inte du i skolan idag?
 
Kanske inte världens bästa start på dagen.
 
Men jag fick skjuts till skolan, min frukost var supergod och Eric, idrottlärare tog beskedet om försovning med axelryckning och "shit happens", så ingen större skada skedd. Dagens enda lektion var ljudproduktion och vi lärde oss lite mer om film. 
 
Sedan tittade jag in hos bästa vän för te, lite foto (människan har en analog gammal Canon och den är ba asvacker och underbar) och mycket catch up. Kanske en del musikprat. Kanske mycket. Kanske.
 
Jag har en hel drös med bilder från lovet som jag borde redigera och lägga upp - jag har lekt ganska rejält med kameran, men det blir nog en dag när jag har mer tid. Jag har lovat mig själv att sluta använda datorn efter klockan tio och jag har ett avsnitt Sherlock att titta på (prioritering på grund av nytt Sherlock avsnitt på söndag, mitt nya liv är BBCs TV-serier, musik och fotografi).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback