Igång igen.

Sådär ja. Då var veckan igång - okej igår var väl veckan igång men min vecka startar inte ordentligt förrns jag liksom har kickat igång skolan så idag - och jag har sovit hela sex timmar med visserligen avbruten sömn. 
 
(Veckarklocka av typ som piper tills öronen trillar av pep av outgrundlig anledning klockan sju på morgonen i morse när jag hade sovmorgon till tio. Den är aldrig mer förlåten, ever. Sedan kom bonusmamma in. Sedan ringde actual veckarklocka och jag gick upp.)
 
Dagen har kantats av en jobbintervju, skola och Clinic i skolan med bandet från Så Ska Det Låta, som jag senare fick ta lite bilder av. Dessa kommer upp i morgon när jag klarat upp det med vår biträdande rektor så att han har koll på att jag lånar bilderna (som alltså är Rytmus bilder eftersom jag fotade åt hemsidan). Men bra musiker var de (som sig bör, kanske men värt att nämnas oavsett) och jag gick därifrån med en himla massa inspiration rullandes i huvudet.
 
Hint: Den sitter fast i huvudet. Den kommer ut snart. Hoppas jag. Jag ska träffa Anna någongång. Vi kan tänkas att mucisera ut den. 
 
Det är dags att stänga av datorn och eventuellt jobba ikapp den Estetiska Kommunikation jag missade idag. Troligtvis blir det inte så. Jag har en vecka, det är en E-uppgift och jag fick nyligen A på min första Engelskatentamen. Igår. Jag får vila tills i morgon. Det finns så mycket praktiskt man kan göra mellan halv två och sju i skolan och vad jag vet har jag inget bättre för mig då. 
 
~I brist på bra bildmaterial kommer här det som inte riktigt tagits upp på bloggen men tack och lov dokumenterats på Instagram.~
 
// 1. Kling gjorde en appearance på min instagram. // 2. Det snöade, jag blev snopen. // 3. De där tre drog iväg på min drömresa. Jag packade inte ned mig själv i deras väskor p.g.a. har stört bra restraint. // 4. Köpte biljetter till Ed Sheeran, grät lite och mindes senaste gången med den här fantastiska bilden. // 5. Har insett att detta är i fel ordning, men premiärfotade med polaroidkameran. // 6. Åt en fab jullovsfrukost. // 7. Skrattade gott. // 8. Mosade lite folk jag tycker om. //
 
 

Kommentarer
Postat av: Bonusmamman

Veckarklocka? Är det en sån med pressveck? Eller som liksom veckar ihop sig när den ringer? ;)

Svar: Det är ändrat....
Jojo

2014-01-23 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback