En mättande middag.

Någonstans för ett tag sedan bestämde sig mamma och presumably den del av släkten som var närvarande idag, att vi skulle viga in vår nya altan för sommaren med hamburgergrill. Idag var den dagen. Mamma bakade ciabatta in lieu of hamburgerbröd, grillade hamburgade och fixade samtliga tillbehör inklusive efterrätt. Jag bidrog med att helt ur det blå baka en batch Chocolate Chip Cookies för att se om det gick att göra med granola (se: det var inte min bästa idé, men de är klart ätbara).
 
Min middag bestod således, denna soliga sjätte juli kantad med sömndis på grund av morgonpass på jobbet, av Hamburgare med ost, guacamole, vitlökssås, hamburgerdressing, tomat, gurka och bacon på. Till efterrätt blev det Oatlys vaniljglass med jordgubb/rabarberkompott och kaka.
 
Vi började äta vid, typ, sju. Klockan är tjugo i tolv och jag har fortfarande ont i magen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Shit vad gott!

2014-07-07 @ 00:02:37
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Annika

Mumsigt! :)

2014-07-07 @ 12:02:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Mims

Du glömde potatisarna...<3

2014-07-07 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback