Lefkas 2014, Dag 1.

Det finns saker som liksom inte brukar hända mig. Som att jag vinner på lotto, att rätt lag vinner när jag kollar på [insert sport here],
 
eller att det blir regn och rusk veckan jag åker till Grekland.
 
Enligt SMHI ska det regna hela veckan, enligt Yahoo är det bara idag, och yr.no säger precis likadant.Vi tänker att vi litar på alla utom SMHI och hoppas på mer sol. Men jag måste säga att det kanske inte var det roligaste jag har varit med om när Beccy väckte mig och informerade om att "Jojo, det åskar och ösregnar där ute".
 
Jag, evig åskhatare och allmän chicken angående allt vad det innebär rullade upp mig till en boll, kramade kudden och bestämde mig för att försöka somna om. In the end fick vi ett par fina soltimmar, jag fick en hyfsat impressive tanline, som säger mer om hur blek jag faktiskt är då jag inte ser särkillt brun ut alls, än hur mycket färg jag har fått. Men vi ignorerar detta. Jag har fått färg, en dag har passerat och jag har inte bränt sönder axlar eller ögonlock.
 
Borde eventuellt spela på lotto under vår greklandsvistelse för här verkar ingenting vara som det brukar.

 
 
 
 
// 1. Köpte en ganska fantastisk Snapback. // 2. Utsikten från hamnen. // 3. Johanna, Anders och jag. // 4. Fin himmel från planet. // 5. Se föregående. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback