Detta samhällshelvete oj förlåt jag menar denna lärorika och givande uppsats jag är så taggad på att skriva (alternativ rubrik: KAN JAG FÅ LOV IGEN????)

Jag har under de senaste fyra timmarna åstadkommit 346 ord till på min uppsats vilket känns så lite på pappret men som en extrem triumf i mitt huvud. Det är stressigt och jobbigt och även om jag vet att jag faktiskt har tid på mig om jag inte hinner klart till i morgon är det  det enda jag tänker på just nu. Men jag tänker att om 200 ord till är min förbannade avhandling absolut klar och då kan jag äntligen börja på sammanfattnignen och diskussionen.
 
Den kommer förhoppningvis gå lite snabbare eftersom jag inte behöver ägna mig åt källkoll, och "är detta en ibid källa eller inte, fan, nu blev det svårt." eller "helvete, jag skrev inte ned vilken tid i dokumentären det här citatet är från och jag kommer inte ihåg det heltwhy is this my life?!".
 
Om jag inte bloggar på några veckor är det absolut jättehundraprocentigt inom lagens ramar att fälla Samhällskunskap 1b för dråp at the very least. Säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback