Spring feels.

Nu är det vår på bloggen också. Jag var lite trött på alla dessa bilder från jullovet i både headern och menyn så jag kammade mitt iPhoto och hittade första bilden, som Claudia tog från vår första resa till London (i april 2012, alltså vår), sedan en bild jag tog idag, och en bild från någonstans i gamla stan när jag kom hem och hälsade på förra året. Jag har insett att jag måste fota mer under våren iår; jag har nästan inga vårbilder alls.
 
Men idag; Vi hade moster med familj över på brunch och jag har fortfarande ett smärre matkoma som ligger och trycker. Fick i mig lite bacon, lite äggröra, en kopp kaffe, ett glas juice och säkert tio plättstora amerikanska pannkakor. För fem timmar sen.
 
Jag ångrar typ det beslutet. Det var så himla gott, och så och jag har lite mellis till i morgon, men alltså smärtan right now. Det är nästan inte värt det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback