Ett Stockholmsprojekt

 
// Inför ett projekt i skolan skulle vi fota tio specifika platser i Stockholm. Jag gick runt igår och ville typ dö. Ångest. Ingen bild kändes bra, det var iskallt och blåsigt och jag bara ville inte. Kreativiteten gick inte att hitta, och jag var extremt medveten om att jag hade gemu att plugga också. Efter fem timmar kom jag hem helt död i själen och trött på att gå mediaproduktion. Jag hade kunnat skriva tjugo låtar om hur Stockholms vackra exteriör svikit mig dagen jag behövde den mest, hur regn och rusk blockerar kreativiten och hur mycket jag bara ville få utlopp för den kreativitet som liksom fanns där men inte gällde foto. Det gick bra ändå. Jag fick A. Men jag vill fortfarande skjuta Stockholm. I en dag till. //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback