The struggle is real

Det här med hjärnskakning och skola, det var inte min bästa idé. 
 
Det är svårt att gå upp, svårt att hålla sig vaken och svårt att koncentrera sig. Jag pluggade Modernistiska ismer i tre timmar igår och gick och lade mig sju för att jag var så trött.
 
Det fungerar inte riktigt med konceptet GY11, gymnasiet och veckan innan temaveckan.
 
Varje lov kommer med examinationsveckor innan, och eftersom jag lyckades få hjärnskakning mitt under sista veckan vi fick alla våra uppgifter, har det varit lite av ett helvete. Jag har tre uppgifter tills på fredag. Modernitiska meningar som jag får huvudvärk av för att jag måste läsa på allt själv, en talanalys i svenska som jag missat den mesta tiden att skriva på och ett tal som jag ska memorera. När jag liksom... fortfarande har lite problem med minnesförlust.
 
Nästa gång jag får hjärnskakning ska jag få det när jag har slutat skolan. Det här går ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback