Fotoinspiration

Jag har bollat idéer med en tjej angående bloggdesign. Jag har använt samma mall i över två år nu och jag vill bara ha en total make over. Hittade en tjej som har en super fin design och helt fantastiska bilder - som dessutom säljer personlig design till ett okej pris. Jag har inte riktigt tid att lära mig allting nu (skulle helst vilja ta en snabb kurs och sparka igång mig själv ordentligt) och min idé är rätt omfattande men förhoppningsvis kan jag ha en ny design om en dryg månad. 
 
Men jag ska ta bilderna själv. Jag har tillräckligt med tid för att lära mig mer om foto och jag mejlade även den här tjejen och frågade om tips. Fick en himla massa bra tips och idéer tillbaka, så jag tänkte sätta mig och leka med kameran i ett par timmar.
 
Om det blir något av det tittar jag kanske in och lägger upp några bilder.
 
Om inte kanske jag har tagit tummen ur och packat som jag sa att jag skulle.
 
Men som alltid bör ni inte hoppas på för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback