Insomnia

Alltså nu är det nästan så att jag vill komma iväg till Sverige bara för att slippa alla känslorna kring det för jag har drabbats av sjuka sömnproblem inför den här resan.

Jag har inte somnat vid sex på morgonen sen jag var deprimerad (förutom i somras när jag letade pojkband och musiker och allt vad det var), men jag kunde bara inte sova. I förrgår var det inga problem eftersom jag fick sex timmars sömn, men idag när klockan ringde vid tio var jag så trött att jag snoozade till kvart över elva, fixade i ordning mig på fem minuter och var framme vid jobbet en halvtimme senare. Tack gode gud att jag bara jobbar till halv tio idag. Och tack ännu mer för att jag är ledig i morgon.

Men i morgon ska jag fixa allt inför resan. Skriva ut biljetterna, räkna på all tid och packa ur min egna lilla låda och flytta över allt som inte är värdefullt (överflödiga kläder etc) till den stora resväskan. Hoppas på att det ger mig en hyfsat stressfri natt innan resan så jag för ett par timmars sömn. Eller ja, så stressfri som det går. Jag mår alltid lätt illa dagen innan en resa.

Men just nu sitter jag på Starbucks med en latte med fyra espresso shots i och jobbar på att inte somna. Det har gått okej idag, faktiskt. Speciellt eftersom jag inte ens fick i mig kaffe innan passet. Tror jag gick på adrenalin.

Men ja. Jag ska ta mig här ifrån och välkomna vår nya 1st Assistant Manager. Vår Patrao har blivit omplacerad och vår förra 1st Assistant tåg över restaurangen. Men det ska bli kul.

Hoppas ni har det bra där borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback