Sverige.

 
Jag bor i ett julkort. Det var ungefär så jag tänkte när jag skyndade mig till tåget idag. Snön var helt orörd på gräsplätten och längs backen, vägen var fortfarande vit och det snöade så himla fint. Det finns mycket jag älskar med London, men det där kommer jag aldrig se där. Att åka hem över julen var ungefär årets bästa beslut efter flytten.
 
Jag stack till YBC igår, direkt efter att jag hade landat. Sprang runt och hälsade på och kramade en massa människor, pratade väldigt länge med Sofia och speciellt Jocke som jag satt med i säkert två timmar. Och sen bar det hem för middag med mamma och pappa. Jag fungerade inte helt hundra, om man säger så. När jag gick upp tio i sex igår hade jag endast sovit två oroliga timmar så jag var verkligen inte helt med där. Till slut kom jag i säng och sov till elva i morse.
 
Hey, vad jag har skrivkramp nu.
 
Idag blev det Muffinsfabriken med Prottasha och Kewin idag, åt en himla massa muffins och drack en varm choklad. Kewin försvann efter ett tag och jag shoppade en BH innan det bar hem igen.
 
Jag känner själv att det här inlägget inte kommer någonstans och mest blir punkt för punkt beskrivning av mina dagar. Men eh... ja. Jag ska försöka besegra detta med årets första försök på julklappsrim. Segt lär det gå men bra ska det bli. Jag är rätt trött på att alltid nödrimma timmarna mellan Kalle Anka och att gästerna kommer
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback