Break.

Mitt huvud känns som dimma.
 
Ba så ni vet, liksom. Jag sov i tolv timmar och huvudet känns som dimma. Bör nog pallra mig upp och dricka kaffe. Men jag sitter på mitt as i dormen och kollar på Harry Potter istället.
 
Men hur som haver, så tänkte jag uppdatera er lite. Berätta vad som har hänt eftersom jag varit så fantastiskt dålig på att blogga. Efter Milkshake City i onsdags mötte jag upp med Olivia som är här i ett tag och åt på ett italienskt ställe som ligger precis på Queensway. Så vi käkade billig tvårätters och drack Starbucks till efterätt ocb bara... pratade. Och om det är någonting jag saknar så är det nog det. Att bara kunna prata med människor, för jag har märkt att här borta kan folk vara rätt kyliga. Om jag ska diskutera någonting personligt eller viktigt någon gång tar jag det med den Australiensiska receptionisten. Hon är bra, henne kan man prata med. Men varenda engelska människa jag har pratat med kan liksom inte ta saker seriöst av någon anledning. Jag vet inte, bara en tanke som har slagit mig. Men hur som haver var det fantastiskt trevligt att kunna prata med någon som jag känt så länge. Och att äta någonting som inte är Nando's eller Subway. 
 
Sen började jag jobba. I torsdags jobbade jag mellan tolv och fem med en timmas paus för att sen jobba mellan sex och tolv. Jag kom hem klockan ett och trillade i säng. Död. I fredags jobbade jag mellan tolv och fem igen för att sedan jobba mellan sex och tio. Och när jag kom hem kunde jag inte somna.
 
Så jag vaknade klockan sju igår och... hade sovit i tre timmar. Men det var bara att sätta sig på bussen och åka in till jobbet för personalmöte. Egentligen var det sjukt ovärt för tre fjärdedelar av personalen verkade ha skitit i mötet. Vår Huvud Manager är på semester så hon var inte med, och Tales och Ben som ledde mötet var så trötta och bakis att det var komiskt. Men vi hade det ganska kul i alla fall. Okej, så vi fick inte Full English Breakfast eftersom Minty inte var där och det var inte lika roligt som förra mötet, men vi hade det mysigt.
 
Och så röstades jag fram som Employee of the Month, så det var kul. Bara faktumet att det hände och de trettio punden jag fick som pris. Känner mig rik nu.
 
Men mitt pass igår var inte roligt. Alla reagerade på hur jag jobbade. Hur trött jag var. Så när jag kom hem föll jag åter i säng och sov i tolv timmar.
 
Och nu känns huvudet som dimma.
 
Men det är okej. Jag ska möta upp Olivia och gå på promenad i Hyde Park, så jag behöver inte riktigt använda huvudet än.
 
Puss på er, jag tänkte försvinna ur min OnePiece nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback