Hit the pedal, heavy metal.

Det är en jävligt envis förkylning jag har, må jag säga. Den försvinner ju fan inte och nu går jag inte ens till jobbet. Jag tar bussen överallt och har rejält med kläder på mig. Men den ger sig inte.

Det är inte direkt ett jätteproblem. Bara det att min hals är torr så jag hostar hela tiden när jag tar kundernas beställningar.

Men jag saknar mina promenader. Igår gick jag faktiskt ut och lyssnade på musik. Jag orkade liksom inte sitta inne på hostellet och läsa Harry Potter hela dagen. Det är jättemysigt och så men jag är alldeles för rastlös. Men jag klädde mig i onepiece och militärjacka med vantar och halsduk. Och såg jätteganster ut. Fahad och Ali asgarvade när jag gick ut. Morr.

Och tre låtar från One Directions album har läckt så jag glider runt på ett musikmoln och mår asbra. Väldigt Backstreet Boys-aktigt. Det KLIAR i mig för att jag vill höra låtarna live. Vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv.

Så jag placerade baken på Starbucks och försökte läsa lite Harry Potter för att lugna ned mig. Det sket sig. Jag gick in på tumblr och twitter och tredubblade min pojkbandslycka istället.

Men det är lugnt. Adrenalin är bra. Adrenalin dämpar smärtan i mina öron och gör mig glad. Glad Jojo = Glada kunder.

Glad Jojo ska fortsätta bete sig som en trettonåring nu.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback