Arg.

.... Jag spenderade cirkus en timme med att jobba på ett inlägg som sedan inte sparades och försvann i och med publicering och jag har verkligen ingen lust att göra det igen. Så jag sammanfattar.
 
- Jag är sjuk, vi snackar halvtäppt näsa, trötthet och sjukt svullna halsmandlar. Slängde även in någon form av gnällig-jojo stil om hur jag inte vill att det ska vara halsfluss eftersom jag inte vill käka antibiotika. 
- Jag var jättelistig och tog ut simkortet ur mobilen och bytte ut mot det svenska för att se om mottagningsproblemet har med mobilen eller operatören att göra. Det har med mobilen att göra och jag tror jag spenderade trettio minuter med att understryka hur mycket jag hatar att jag var tvungen att lämna in den första mobilen för att baksidan var sprucken eftersom den mobilen funkade och de två måndagsexemplaren som jag har fått hittils har varit... måndagsexemplar. Hur som haver ska jag dra förbi Apple i morgon och berätta för dem att de är idioter hela bunten och att jag vill ha en ny mobil. På ett... mer övertygande sätt. 
 
Och... det var det. Det var allt. Det tog mig en timma och cirka ett och ett halvt tusen ord att skriva allt som jag just sammanfattade. Mind you, det inlägget var fantastiskt humor och sarkasmproppat och med största sannorlikhelt väldigt mycket bättre läsning än det här inlägget men hey, det här får duga.
 
Puss på er, hörrni. Jag går och lägger mig nu.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Stackars dig. KRYA PÅ DIG! Och så hoppas jag att mobilen skärper till sig också. Din käre far hälsar att du 1/ ska kolla dina mail och 2/ att han vill prata med dig (går det?).
STOOOR KRAM!

2012-10-06 @ 11:43:15
URL: http://citronanka.wordpress.com
Postat av: Pappa

Och du... Har gjort en återställning av mobilen? Tror nog du måste göra det även om det kräver att du har WiFi, för det finns väl i London va? :-)
Krya på dig nu, och eftersom du inte har telefon, kolla din GMAIL dagligen, enda sättet att nå dig ju...

Svar: Det var inte wifi det krävde, det var någon form av internet som var bra nog att ladda ned en uppdatering och det finns inte på cafén eller vårt hostel. Jag fick hjälp att göra det på apple istället. Men det var som sagt helt i onödan för telefonen är fortfarande paj.
Jojo

2012-10-06 @ 12:46:25
Postat av: Mims

Det gäller mig också, vill ju veta att allt är ok! Hoppas att det inte blir mer än halsont...Kanske lite kycklingbuljong...
Pussar Mims

2012-10-07 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback