Mer nyheter, dårå.

De goda nyheterna är att jag var helt säker på att jag skulle behöva byta sovsal ännu en gång på grund av en jättebokning som vandrarhemmet fick in för flera veckor sen. Men jag kunde boka utan problem så jag slipper springa upp och ned med mitt bagage i morgon. 
 
De dåliga är att Kenza 3 jackan (den jag vill ha istället för min andra) verkar kosta typ 3000 spänn. 
 
Jag tänker inta fosterställning på golvet och skrika nej.
 
Och om jag på något sett får reda på vem den där pantade jävla snorungern (oavsett ålder) är som tog jackan blir det varken roligt eller vackert. Jag skriker jävligt högt när jag är arg.
 
Vem i helvete tar en jacka från en sovsal? Alla som varit min sovsal, inklusive städarna tjänar pengar. Köp din egna jävla jacka.
 
Jag hatar människor.

Kommentarer
Postat av: Mims

Ju fortare du gör en polisanmälan ju fortare får vi reda på hur mycket du kan få i ersättning. Så vänta inte utan gör en bums så vi kan gå vidare. Viktigt också att försäkringsbolaget får reda på vad en ny kostar att köpa, men där kanske pappa hjälper. Puss o Kram

2012-10-09 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback