Sjuk.

Idag är livet mindre bra. 
 
Det där jobbet blev inte av, för vid sex-tiden i morse vaknade jag av att jag mådde illa och sen spenderade jag större delen av morgonen på toaletten. Och vrålhungrig var jag men jag fick inte behålla någonting. Det slutade med en tripp till akuten för att få någon form av diagnos. Jag blev hemskickad med en infektion - antagligen maginfluensa - och ska ligga i sängen i två dagar efter att mina symptom har försvunnit. Vilket de redan har, så om allt går som jag vill så kommer jag vara tillbaka på jobbet på fredag. Jag fick en massa hjälp från Tales och mina rumskompisar så det slutade ganska bra. Ska bara packa ihop mina väskor och flytta ifrån dormen ett tag. Snyft.
 
Aja. Bokningen för det nya rummet samt för tre dagar i den här dormen har båda gått igenom så blir nog bra ändå.
Jag ska fortsätta knapra kex och dricka vatten och tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tycker också synd om dig. Fast bra att det börjar bli ättre.
Kram

2012-09-18 @ 17:12:21
Postat av: Mims

Skönt att veta att du är bättre nu men tråkigt att du missade promotandet av Nando´s. Fast det går nog fler tåg.Vi får börja köra Viber! Puss och kram

2012-09-19 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback