Som vanligt, alltså.

Hej och hå.
 
Tänkte hoppa in och berätta att jag är sjuk. Sånt är kanske kul att veta? Jag vet inte. Jag har helt ärligt ingen uppfattning om vad folk vill eller inte veta. Har heller inga gränser för vad jag bloggar om så detta är läsning på egen risk, vill jag lova.
 
Är helt säker på att jag har bloggat om magsjuka någon gång.
 
Hur som haver så har jag spektakulärt ont i halsen idag och irriterande svårt att andas. Typisk jag efter flygplan. Det går över. Men jag tänkte att lite får jag väl gnälla? Så jag är småförkyld och eländig och ska ge mig ut på jobbjakt alldeles snart. Tänkte också informera samtliga som fått veta att man ska kunna ringa till min mobil att det tyvärr inte funkar. Inte kan man skicka sms till något av mina nummer heller. Ska prata med 3 och Holiday phone så länge. Snart har jag i alla fall fri surf så facebook, twitter och iMessage är säkra kort. Återkommer om det skulle ändra sig.
 
Hoppas ni har det bra där borta.
 
Och ja - designen kommer. Kanske ikväll. Men det är liksom inte prio ett att leka runt med bloggdesign när man är arbetslös och fattig inom två veckor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amandur

Gå till Nandos!
I övrigt, grattisgrattisgrattis. You made it <3 Saknarej, kom tillbaka typ nu.

Svar: Taaaaack :D Nej alltså jag tänkte faktiskt stanna här, fin. Överge IB och kom hit istället :D
Jojo

2012-09-04 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback