The sun'll come ouuuuut

Solen idag, alltså. Jag tror jag dör av vårlycka.

Min dag började skit. Jag sov alldeles för dåligt, och vaknade med noll aptit. Checkade in och ut vid tio, sprang ned till sovsalen och sov i en timma till. Tog tåget till jobbet och tvingade i mig en kaffe.

Sen började jag jobba och vände dagen helt med hjälp av mina kollegor. Hela bunten borde få ett pris. Vi skrattade oss igenom hela passet. Klockan två sprang jag ned och började med en dagordning för ett möte på fredag, med en Frappuccino i handen. Är det strålande sol och plusgrader finns det inget godare än Starbucks Mocha Frappuccino för sockerälskare.

Tog en vända inne på Primark med Lucy innan jag vände tillbaka och bestämde mig för att äta.

Befinner mig i solen med värsta matkomat sen julafton.

Ska springa ned och hjälpa Danny med förberedelserna inför det där mötet på fredag. Sedan kan jag lägga upp dagens matbild.


Kommentarer
Postat av: Claudia

Jag sitter här i min säng och kollar, redigerar och ler åt London-bilderna, och snart vart jag tårögd och längtade efter dig stört mycket. Kom. Hem. Fort <3

2013-04-06 @ 23:46:47
URL: http://itsalwaysteatime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback