261213

Det märks att det är lov, för helt plötsligt börjar mina dagar klockan två på eftermiddagen som om väckarklockan inte ringer och ljuset inte letar sig in mellan persienner och rullgardiner.
 
Och så, självklart, eftesom klockan är kvart över tre och jag fortfarande sitter vid datorn. Det positiva som kan sägas är väl ändå att jag får en hel del gjort om dagarna - skolarbete inkluderat - men det är nog dags att börja sätta de mest fruktade alarmsignalerna som finns i iPhone så jag kommer upp om morgnarna.
 
Jag och Kewin ska fika i morgon och jag menar, det vore trevligt att vara där när fikat äger rum. Men nog om det.
 
Jag träffade Amanda och Jocke en snabbis idag. Jocke tog med sig bullar av varierande sorter och så drack vi en kanna kaffe och pratade. Som vanligt. Fast minus läsk och filmmaraton men det var himla mysigt ändå. Efteråt skyndade jag mig hem till mamma där vi (Ragge, more like) satte upp en hylla, en spegel och åt mat. Och sedan helt plötsligt var klockan tio och jag ver verkligen, verkligen tvungen att gå tillbaka till pappa.
 
Jag analyserade fyra kapitel Harry Potter, kollade ett avsnitt på Doktor Who och tog en dusch och sedan vet jag inte riktigt vad som hände, men klockan blev sent och nu sitter jag här.
 
Och borde verkligen, verkligen, verkligen sova.
 
// 1. Lite bullar // 2. En sådan där Jocke. // 3. Mer fika. // 4. Lite mysfaktor. //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback