AAAAAAAAAH

Hej, mitt namn är stress.
 
(Den som bestämde att flera stora grupparbeten på en gång i slutet av terminen ska vara en grej får hemskt gärna tänka om och tänka rätt).
 
Halsen är varken sämre eller bätttre, jag hade feber idag, prestationsångesten inför konserten är således i krisläge och alla i gruppen med grupparbetena är passive agressive, supertrötta och så färdiga med grupparbeten de också.
 
Idag har inte varit den bästa på ett tag, needless to say.
 
Men jag hängde med Prottasha för att hitta en köroutfit, och det gick väl. Sådär. Inte jättebra, inte jättedåligt heller. Jag har i alla fall någonting att ha på mig, vilket känns ganska tryggt, men det är väl ungefär det enda med den konserten som känns tryggt.
 
Men det får bära, det måste det göra. Och dessutom var det himla mysigt att se Prottasha igen.
 
// 1. Till Estetisk Kommunikation. // 2. En fin vän. // Bonus: Sorry för skräpbilderna, idag gick för snabbt //
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback