Andra december.

Jag har ingen själ kvar. Halsen har mått dåligt över helgen, astman var ett faktum, jag hade körrep i tre timmar och jag har typ ingen själ kvar. Helt jävla slut är jag med en rad stämmor i huvudet, lätt huvudvärk och sjuk frossa då värmen inte verkar ha kommit igång i porten. Men det är okej. Jag har raggsockor, mössa och stor, stickad tröja. Jag har alvedon för huvudvärken och har druckit citron/honung/ingefära-vatten (Sjuk tortyr, det sved ända inpå skelettet, kändes det som) och naturell yoghurt med kakao (tips från Anna) och när jag har duschat får jag sova länge, länge, länge så all in all är det väl typ okej. Men imorrn vore det inte fel att bara... hålla käften.
 
// 1. Frukost. // 2. Gemu - rytmer och grejer. // 3. Kuren från helvetet // 4. Typ ändå helt okej? Lite hallon och kokosflingor på det där så är det ett himla nyttigt och gott mellanmål. //

Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig!

Det ligger tre helt oanvända citroner och en stor bit ingefära hemma hos oss...

Svar: Tog faktiskt med mig lite ingefära 😊
Jojo

2013-12-03 @ 09:26:15
Postat av: Annika

Men vad bra! Håller tummarna för att du mår bättre idag!

2013-12-05 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback