En fredag.

Hittade en till sådan där... universitetsperson. De verkar växa på träd i juletid. Och det är ju himla trevligt. Att man får träffa dem, alltså. Så jag åt lunch med Kewin på Espresso House, pratade med en stackars tjej som var ny på jobbet och alldeles sådär hemskt nervös som man är i början, och sedan trotsade vi alla gamar som skulle utnyttja mellandagsrean på jakt efter ett par shorts och lite hårvårdsprodukter. Till mig. Kewin gick lös på Ica Kvantum. Och jag tog extremt lite bilder idag, för vädret var tråkigt, Sickla var folktätt och Sveavägen är inte så himla kul att fotografera come to that.
 
Och sedan (vi pratar väldigt mycket senare) när jag gick hem till Vera för att umgås och baka morotskaka, då hände det igen. Jag ba... glömde bort kameran.
 
Det kan vara direktrelaterat till de ynka fyra timmarnas sömn jag har i bagaget eller så var det väl bara en sådan dag. Men några få bra bilder tog jag i alla fall.
 
// 1. "Nej, du kan inte ta bild på mig, det blir inte bra". Johorru, pojke lilla, kan jag visst det.  // 2. Man med cigarett. // 3. Jag eeh. Jag gick. // 4. Helt med på det denna gången. //
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej de blev bra <3

2013-12-28 @ 04:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback