Sankta Lucia.

Idag kändes som ett halvår, av någon anledning. Jag vaknade, typ första gången på år och dagar, halv sju, utvilad och med åtta timmars sömn i bagaget på en skoldag. Men jag har varit trött, fortfarande sjuk (fjuttfeber verkar vara allt jag är just nu) och bitvis rätt förvirrad genom hela dagen. 
 
Oh well.
 
Det är snart läggdags. Nio minuter över fem går tåget in till stan och Mix Megapol i morgon. Jag spenderade typ en halvtimme med att försöka få några decent bilder på lucialinnet med familjekameran (se: jag och Sony är inte vänner). Så jag tänkte ta en snabb dusch och packa väskan innan jag trillar ned i sängen. Och sen ska jag försöka mitt allra bästa att få ordentligt med sömn innan klockan ringer vid halv fem i morgon bitti. 
 
Glad Lucia, för fan.
 
// Släpade en spotlight till lampa uppför trappan för dessa bilderna till Annikas amusement. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback