Heathrow.

Då var jag död, dårå.

Okej, kanske inte riktigt, men jag känner mig inte helt hundra just nu. Vi hade en lugn kväll på jobbet, och Tales hjälpte mig stänga golvet så jag var hemma vid ett och färdigpackad vid två.

Jag, Verena och Geri njöt av tystnaden i rummet med cider och muffins från Tesco. Sofistikerade grejer, här borta.

Blev hämtad av en buss vid fyra och var på Heathrow vid fem. Och käkade en dyr Starbucks frukost. Gaten öppnar snart, så jag hade tänkt ta mig dit. Jag gillar Heathrow bättre än Gatwick, men den är lite för stor för att jag ska känna mig trygg.

Så ja, klockan är kvart över sex, jag önskar att jag sov och jag är allmänt förvirrad just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback