Barcelona.

Kul att veta: sedan jag flyttade till London har jag drabbats av ett sjukt resbehov och... vill resa hela tiden. Bort. Om jag hade råd skulle jag ta ledigt varje helg och ta tåget till olika delar av landet för att... se landet. Vill ta en dag i Oxford, vill  upp till Skottland, vill hälsa på en kompis från vandrarhemmet i Nottingham, vill ta tåget till Paris och vara i Paris, vill vara överallt på en gång och hela mitt liv just nu är ett stort fett om jag ändå hade pengar.
 
Karen, som jobbade med mig mina första månader flyttade tillbaka till Barcelona och jag vill dit. Vill se henne, vill se Barcelona,  vill sätta mig på ett plan och åka iväg någonstans. Sedan kollade jag på biljetter och ville dö. En weekend till Barcelona skulle kosta mig typ 3000 spänn i flygbiljetter, plus transport till och från flygplats, mat och shopping.
 
Om jag ändå hade pengar.
 
Nu har jag en tendens att göra saker utan att inte riktigt planera dem så jag kommer säkert åka till Barcelona oavsett om jag måste leva på churros dagarna ända men det är inte ritkigt det som är poängen. 
 
Men ja. Jag vill resa. Och jag ska till Barcelona, vilket jag och Karen kom överrens om för tjugo minuter sen.
 
Bara så ni vet, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback